
Сандық технологияның нәтижесінде мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығының кейбір қызмет түрлерін тұрғындар үйде отырып ала алады. Бұл туралы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Қызылорда облысы бойынша департаментінің басшысы, Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы А.Мұхимов пен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес АҚ-ның Қызылорда облысы бойынша филиал директоры А.Қайруллаев өткізген қоғамдық қабылдау барысында айтылды.
Ең алдымен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы Қызылорда облысы бойынша филиалының мамандандырылған бөліміндегі орталық жұмысымен танысқан тиісті мекеме басшылары жұмыстың сапалылығы мен қолжетімділігіне мән берді. Ең басты талап – халықтың кедергісіз қызмет алуы. Бұл мақсатта кейбір орын алған кемшіліктерді жоюға, қызмет сапасын әлде де жетілдіруге ұсыныс айтылды.
Ал, қоғамдық қабылдауға келгендердің айтар мәселесі бір. Соның бастысы – әуежайға барар жолда орналасқан бұл орталыққа жету үшін қоғамдық көлікті көбейту керек. Кейбір тұрғындар өздері тұратын аудандағы инфрақұрылым мәселесін де осында айтып жатты.
– Бұл ұсынысты қала әкімдігіне жеткізетін боламыз. Жалпы, мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығында талапқа сай қызмет көрсетілуде. Қазір тұрғындар қайталама жүргізуші куәлігін орталыққа келмей-ақ, электронды портал арқылы ала алады. Бүгінде мыңнан аса тұрғындар осы қызметті үйде отырып алуда. Мұнымен қатар көлікті сату-сатып алуды тіркеу қызметін электронды түрде алуға болатынын көпшілікке насихаттаудамыз, – деді А.Қайруллаев.