« Қараша 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Дс | Сс | Ср | Бс | Жм | Сб | Жс |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Елбасының «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында екі мәселеге ден қойылды. Бастысы, ұлттық құндылықты жоғалтпау, екіншісі – әлемдегі үздік, дамыған 30 елдің қатарына кіру. Бұл – оқушыдан бастап әрбір азаматқа жүктелген жауапкершілік. Е.Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған №4 облыстық мектеп-интернатының ұйымдастырған «Шаңырақ» жобасы негізінде тәрбие жұмысын жүзеге асырудағы инновациялық технологиялар» атты диалог алаңында бұл бағыттағы бастамалар легін байқадық.
Облыстық семинар-практикумға аймақтағы 46 инновациялық мектеп басшылары, оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, сынып жетекшілері қатысты.
Мектеп-интернат ұжымы «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласындағы арнайы жобаларды «Шаңырақ» оқушылар қауымдастығының жобаларымен сабақтастырып, үлгілік нұсқаулық әзірлеген. ТЕД форматындағы презентацияда білім ордаларының тарихын, тарихи тұлғалардың өмірін, аймақ басылымдарын, өңірдің флорасы мен фаунасын, әдебиеті мен мәдениетін зерттеген оқушылар ел білмейтін, білсе де астарын аңдамайтын деректерді алға тартты. Тіпті, қазақ әндерінің шығуына байланысты оқиғаларды зерттеп, әндегі сөз мағынасы мен саздың үйлесімділігіне мән берген. Сондай-ақ, балалар мектеп-интернаттағы ақын, жас тілшілердің туындыларын ағылшын тілінде сөйлетіпті.
− «Рухани жаңғыру» бағдарламасындағы «Туған жер» жобасы «Шаңырақ» қауымдастығындағы «Туған елге тағзым» жобасымен сабақтасса, «100 жаңа оқулық» жобасы «100 кітап», «Қазақ әндері» жобасымен, «Латын әліпбиі» бағдарламасы «Үш тілде білім беру», «Көшбасшы» жобасымен байланыстырылды. Біз бір жобада бірнеше сыныптарды, әртүрлі жастағы оқушыларды біріктірдік. Бұл балалардың көшбасшылық қасиетін дамытып, бірлігін нығайтады, − дейді мектеп-интернат басшысы Балзия Абдуллаева.
Әлеуметтік жобалар бойынша тәрбие сағаттарының ұйымдастырылу тәсілі тақта мен бордың дәурені өткенін аңғартты. Айталық, «Көшбасшылық сабақ» жобасы бойынша «Қызылордалық кәсіпкер» тақырыбындағы сабаққа қатыстық. Кіріктірілген сабақты тәрбиеші, тарих және ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері жүргізді. Оқытудың жаңашылдығы сондай, 10-сынып оқушылары қысқаметражды анимациялық фильм көріп, кәсіпкерліктің шығу тарихын зерттеп, ағылшын тілінде сөз үйреніп, тапсырма орындап, өз бизнес-жоспарларын таныстырды. Олардың бірі жеке медициналық клиниканың, бірі туризм орталығының, енді бірі ірі қара мал тұқымын өсіріп, ет және сүт өнімдерін дайындайтын ферманың жоспарын ұсынды. Сондай-ақ, балалар бизнес бастамаларын ағылшын тілінде де таныстырды.
Айдана ЖҰМАДИНОВА,
«Сыр бойы».
« Қараша 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Дс | Сс | Ср | Бс | Жм | Сб | Жс |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |